2. Sistema metropolitarra
Diagnostiko txostenetik ondorioztatzen den moduan, metroaren sistemako irisgarritasun gabezia nagusiak pilatu egiten dira zentzumen ezgaitasunen bat duten pertsonen komunikazio beharrak asetzean. Zentzu honetan, Bizkaiko Garraio Partzuergoaren (BGP) jarduera programa zuzendu egin da espresuki gabezia horiek konpontzera:
– Autosalmentako makina berriak instalatzeko plana: helburua 2010. urtearen amaierarako gutxienez makina egokitu bat egotea da atondo bakoitzeko.
– Material mugikorra berritzeko plana: unitate berriak erosi dira, eta horiek erabiltzailearentzako informazio eta komunikazio sistemetan dauden azken aurrerapenak sartzen dituzte, irisgarritasun unibertsalaren betekizunak betetzen direla bermatuz. Tren berri horiek aukera ematen dute ibilbidean zehar emandako informazioa aginte postu batetik kontrolatzeko eta ez gidariaren kabinatik, unitate zaharragoetan gertatzen zen moduan. Honek erraztu egiten du zerbitzuan egon daitezkeen arazoen berri erabiltzaileari ematea. Momentuz, ez da UT berriak sartzea aurreikusi.
Bestalde, Bilboko metroa zabaltzeak (3. linea), 2. eta 3. barrutiak hirigunearekin lotuko dituena, aukera emango du garraio sistema honen eragin eremua zabaltzeko eta geltoki berrien irisgarritasun baldintzak hobetzeko.