II. Eranskina. Gabezien matrizeak
ADIF-RENFE geltokietako gabezien matrizea, Irun-Brinkola korridorea
imagen pág 587
ADIF-RENFE geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Muskiz korridorea
imagen pág 588
ADIF-RENFE geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Santurtzi korridorea
imagen pág 589
ADIF-RENFE geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Urduña korridorea
imagen pág 590
FEVE geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Balmaseda-Leon korridorea
imagen pág 591
FEVE geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Santander korridorea
imagen pág 592
ETS-Euskotren geltokietako gabezien matrizea, Bilbo-Donostia korridorea
imagen pág 593
ETS-Euskotren geltokietako gabezien matrizea, Lasarte-Herdaia korridorea
imagen pág 594
ETS-Euskotren geltokietako gabezien matrizea, Txorierriko korridorea
imagen pág 595
ETS-Euskotren geltokietako gabezien matrizea, Urdaibai korridorea
imagen pag 596
Autobus terminalak gabezien matrizea
imagen pág 597
Bilboko autobus terminala da aztertutako alderdi guztietan irisgarritasun baldintza
hoberenak ageri dituena.
Vitoria-Gasteizek, aldiz, gabezia ugari ageri ditu sarbideei eta barruko mugikortasunari
dagokienez.
Donostiak baldintza egokiak ageri ditu sarbideetan, nahiz eta azpiegitura faltak baldintzatu egiten duen funtzionaltasuna.
Aireportuak gabezien matrizea
imagen pág 598
Gabezien matrizeak argi uzten du irisgarritasun baldintzak o
nak direla euskal aireportuetan.
Kontrako alderdi gisa, aipatzekoa da o
inezkoentzako kanpoko sarbidea eskasa eta segurtasunik gabekoa dela Donostiako aireportuan.
Trenbide sistema
ADIF-RENFE
FEVE
ETS-RFV / EuskoTren
Errepidetiko sistema
Deskargatu PDF-an:
Airetiko sistema
Deskargatu PDF-an: