ADIF-RENFE geltokietako gabezien ma
trizea, Irun-Brinkola korridorea
imagen pág 587
ADIF-RENFE geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Muskiz korridorea
imagen pág 588
ADIF-RENFE geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Santurtzi korridorea
imagen pág 589
ADIF-RENFE geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Urduña korridorea
imagen pág 590
FEVE geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Balmaseda-Leon korridorea
imagen pág 591
FEVE geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Santander korridorea
imagen pág 592
ETS-Euskotren geltokietako gabezien ma
trizea, Bilbo-Donostia korridorea
imagen pág 593
ETS-Euskotren geltokietako gabezien ma
trizea, Lasarte-Herdaia korridorea
imagen pág 594
ETS-Euskotren geltokietako gabezien ma
trizea, Txorierriko korridorea
imagen pág 595
ETS-Euskotren geltokietako gabezien ma
trizea, Urdaibai korridorea
imagen pag 596
Autobus terminalak gabezien ma
trizea
imagen pág 597
Bilboko autobus terminala da aztertutako alderdi guztietan irisgarritasun baldintza
hoberenak ageri dituena.
Vitoria-Gasteizek, aldiz, gabezia ugari ageri ditu sarbideei eta barruko mugikortasunari
dagokienez.
Donostiak baldintza egokiak ageri ditu sarbideetan, nahiz eta azpiegitura faltak baldintzatu egiten duen funtzionaltasuna.
imagen pág 598
Gabezien ma
trizeak argi uzten du irisgarritasun baldintzak onak direla euskal aireportuetan.
Kontrako alderdi gisa, aipatzekoa da oinezkoentzako kanpoko sarbidea eskasa eta segurtasunik gabekoa dela Donostiako aireportuan.
Trenbide sistema
ADIF-RENFE
FEVE
ETS-RFV / EuskoTren
Errepidetiko sistema
Deskargatu PDF-an:
Airetiko sistema
Deskargatu PDF-an: