Jarraian datorren taulak hiri a
rteko garraio flotetan egokiturik dagoen egungo ibilgailu zerrenda islatzen du, probintzietako a
ldundiek emandako datuak gorabehera.
Hiriarteko zerbitzuak |
Flota | Irisgarriak | % | |
Bizkaibus | Bizkaia (BFA) | align="right">309 | align="right">281 | %91 |
Lurraldebus | Gipuzkoa (GFA) | align="right">198 | align="right">154 | %78 |
Araba[30] (AFA) | align="right">58 | align="right">25 | %43 |
Iturria: geuk egina.
Azken urteotan, foru a
dministrazioek lagundu egin dute modu a
dierazgarrian eragile pribatuen material mugikorra modernizatzen eta, ondorioz, garraio zerbitzuen irisgarritasuna osorik hobetzen, bai programa-kontratuen bitartez (AFA), bai ibilgailuak erosteko laguntza lerro berariazkoak jarriz (GFA, BFA).
Hala eta guztiz ere, oztopo nagusia oin a
ltuko ibilgailu oso zaharrak a
gertzea da, beren jardunaren mugan, edo, bestela, a
rrapala matxuraturik duten plataforma baxuko a
utobusak egotea (irisgarritasunik gabeko egoeran).
Euskal A
utonomia Erkidegoko erabilera orokorreko linea erregularren emakida mapa berritzeak, 2012. urtetik a
urrera, balio izan behar du funtsezko palanka gisa jarduteko material mugikorraren irisgarritasunaren hobekuntza osoan. Gauzak horrela, enpresa emakidadun berriek bete egin beharko dute irisgarritasunari buruz indarrean dagoen a
raudia. Eskakizun hori beren beregi eta a
raudiak finkatu bezala jasoko da emakidaren baldintza a
girietan. Inolako zalantzarik gabe, inguruabar horrek foru flotak egokitu beharra ekarriko du.
Halaber, idatz zati honetan hiri zerbitzuetarako xehatutako komunikazio irisgarritasuneko gabeziak a
plikatu behar dira.
[30] A
rabaren kasu berezian, a
zpimarratzekoa da zera: lurraldeko zerbitzuak ematen dituzten hiri inguruko a
utobus flotez gain, bada taxi flota bat eskaera gorabehera hiri a
rteko garraio zerbitzua ematen duena lurraldeko kuadrilletan eta 9 plaza bitarteko ibilgailuak dituena..