I. Atala. Ararteko erakundearen jarduera kopurutan
1. Oharrak eta datu orokorrak
2. Arreta zuzeneko bulegoen jarduera (bisitak eta telefono bidezko kontsultak)
1. Hizkuntz eskubideak eta kultura
2. Hezkuntza
3. Ogasuna
4. Herrizaingoa
7. Herri lanak, garraioak eta azpiegiturak
8. Jarduera ekonomikoaren antolamendua
9. Herri-administrazioen zerbitzuko langileak
10. Animaliak babestea eta edukitzea
11.?Herri-administrazioen araubide juridikoa, ondasunak eta zerbitzuak
14. Lana eta gizarte segurantza
15. Hirigintza eta lurralde antolamendua
16. Etxebizitza
III. Atala. Arartekoaren jarduerak arreta publikoa behar duten taldeak babesteko
2. Emakumeen berdintasuna eta osotasuna
3. Ezintasunen bat duten pertsonak
5. Espetxeratuak
7. Ijitoak eta beste gutxiengo kultural batzuk
8. Etorkinak
9. Lesbiana, gay, bisexual, transgenero eta transexualak
10. Adinekoak
11. Talde terroristen biktimak
7. Inkomunikatutako atxiloketaren eremuko berme sistemari buruzko azterlana eta hobekuntza proposamenak (testu osoa web orrian)
VII. Atala. Arartekoaren berrikuntza jarduerak
10. Atala. Ondorioak Oinarrizko eskubideen eta askatasunen egoeraEuskadin, admnistrazioaren jardueraren arabera
I. Atala. Ararteko erakundearen jarduera kopurutan
2. Arreta zuzeneko bulegoen jarduera (bisitak eta telefono bidezko kontsultak)
2. Arreta zuzeneko bulegoen jarduera (bisitak eta telefono bidezko kontsultak)
1996tik, A
rarteko erakundeak a
rreta zuzeneko bulegoak dauzka Euskal A
utonomia Erkidegoko hiru hiriburuetan. Horri esker, a
dministrazioren batekin a
razoak dituzten herritarrei hobeto lagun diezaiekegu. Bulegoetan hartutako eskarmentuak erakusten du, gainera, bertan jasotzen diren bisitez gain, telefono bidezko kontsulta ugari ere egiten direla, eta erakundeko langileek erantzuten dituztela.
Horregatik, bisitak ez ezik, telefonozko kontsultak ere zenbatzen ditugu, ziur baikaude horien bitartez informatzeko lan interesgarria egiten dela pertsonei a
dministrazioekin dituzten harremanetan zein eskubide dituzten a
dierazten. Horrela, 2010. urtean guztira 4.528 kontsultari erantzun diegu. Horien a
rtean, 1.370 telefono bidezko kontsultak izan dira, eta 3.158, berriz, hiru bulegoetakoren batera joan diren pertsonenak.
2. grafikoa. Telefono bidezko kontsulta eta bisiten kopuruaarreta zuzeneko bulegoetan
- A
rreta zuzeneko bulegoetara etorri eta kexa egin dutenenak
Arreta zuzeneko hiru bulegoetan jasotako bisitetatik 734 kexa bihurtu dira, hau da, bisita guztietatik %23,24.
3. grafikoa. Kexa bilakatutako bisitak
Gainerako bisitei dagokienez, batzuetan erakunde honen jarduera-eremutik kanpoko gaiei loturikoak ziren; horrenbestez, ezin ziren kexa moduan bideratu; beste batzuetan, a
giri gehiago behar ziren edo a
urretiazko gestioak egin behar ziren a
dministrazio-organo eskudunetan; eta a
zkenik, beste zenbait kasutan, a
zaldutako a
razoek kexa bihurtzeko funtsik ez zuten, bisitak kexa-espediente baten biderapenarekin zuen zerikusia edo herritarrak bere a
razo zehatzean zein izapide egin behar zituen jakin nahi zuen.