3.2. Metodologia. Nola egin dugu?
Honen moduko a
zterketa eremu zabala eta sakona mugatu a
hal izateko, trena kualitatiboak eta kuantitatiboak tartekatzen dituen metodologia mistoaren a
ldeko a
pustua egin dugu, informaziorik ez zegoen lekuan errealitatea kuantifikatzen eta txosten berezi honen baterako sorkuntzan parte hartu duten pertsona guztien iritzi, esperientzia-truke eta ezagutzaren bidez a
berastu eta zabaldu zitezkeen ikerketa-xedearen beste a
lderdi horiek a
ztertu, hausnartu eta eztabaidatzen.
Atal hori txostenaren metodologiaren epigrafean zehaztasunez a
zaltzen bada ere, honakoak dira ikerketa prozesuan erabilitako teknika nagusietako batzuk: Euskadiko hiru lurralde historikoetako 5% 40 laguni e-inklusioari eta e-parte hartzeari buruz egindako telefono bidezko inkesta; a
rloan a
dituak direnei elkarrizketak egitea, sakonki a
ztertu eta hausnartzeko lan-mahaiak burutzea (bai oztopoak identifikatzeko bai gomendioak proposatzeko); euren iritzi eta bizipenekin Arartekoko Haur eta Nerabeen Kontseiluari parte hartzeko egindako gonbidapena; Eusko Jaurlaritzari, foru a
ldundieieta Euskadiko hiri eta landa guneetako hainbat udalordezkariri egindako gonbidapena IKTen bidez herritarrek parte hartzeko eskura dituzten baliabideei buruzko informazioa eskain zezaten; ikertu beharreko gaiari buruzko a
rgitalpen, ikerketa, a
zterlan, txosten... a
dituen a
zterketa; praktika onenmapeoa, toki, nazio eta nazioarte mailan, e-inklusioari eta e-parte hartzearidagokienez, baita 2.0 kanalen erabilerari ere (blog + wiki + Twitter eta Facebook kontuak) bide egokiak ireki a
hal izateko gainerako euskal gizarteak ikerketan parte har zezan.