1.1. 2010-2014 Jarduera-esparrua
Haur eta Nerabeen Bulegoaren 2010-2014 jarduketa-esparruan, iazko urteko txostenean a
urkeztu zen horretan, esku-hartze ildo nagusiak nolabaiteko zehaztasunez a
zaltzen ziren. Hala, erakundearen gainontzeko eremuetan bezala, bulegoak a
dingabeek a
urkezten dituzten edo eurengan eragina duten kexak eta eskaerak jaso eta a
ztertzen ditu. Kexak eta eskaerak modu zuzenean edo legezko ordezkarien bitartez a
urkeztu ditzakete. Lan hori modu batean norbaitek (pertsona batek, kolektibo batek) edo zerbaitek (komunikabideen bitartez edo beste bideren bitartez ezagutu den eskubideen urraketa posible bat) a
urkezten digunaren a
urrean "erreakzionatzean" datza eta lan-ildo proaktiboagoen bidez osatzen da. A
zken horien a
rtean jarduera hauek daude: sarean, modu kolektiboan eta lankidetza erabiliz egindako lana sustatzera eta haurren eskubidearen kultura zabaltzera zuzendutako jarduerak, bereziki, a
dingabeen parte hartzea eta euren a
hotsa entzunarazteko a
ukera bultzatzen dituztenak.
Ararteko erakundeak gain hartu duen "matrize-eredua" dela-eta, eremu materialetan espezializatutako sektore-arloak zeharkako begiradek osatzen dituzte, kasu honetan, haurren eta nerabeen eskubideenak. Horren xedea elkar a
berastea eta lan koherente eta sinergikoa lortzea da. Haur eta Nerabeentzako Bulegoa berezko langileen hornidura txikiarekin egituratu da, haurrei eta nerabeei maiztasun handiarekin eragiten dieten gaien a
rloko a
holkularien laguntzarekin batera. Horiek guztiak, a
rartekoak, a
rartekoaren ondokoak, gizarte harreman, ikerketa eta modernizazioko zuzendariak eta idazkari nagusiak Haur eta Nerabeentzako Bulegoko A
holkularien Kontseilua osatzen dute eta jarduketa-esparru orokor hori a
biapuntutzat hartuta, urtero egiten diren lanerako planen definizioan eta konpromisoan eginkizun nabarmena daukate.
2011ko Jarduketa Planak, esku a
rtean dugun denboraldirako, lehen a
ipatu ditugun lan-ildoak zehaztu ditu. Plan hori gure bidai orria da eta horri esker a
dierazitako bidean zehar a
urrera egin dezakegu a
haleginak batuz eta gure helburuak a
halik eta modu eraginkorrenean lortzeko beharrezkoak diren sinergiak sortuz. Ondorengo kapituluetan a
ipatuko diren jarduerak plan horren emaitza dira: